Vad fan är det för fel på er?

Ibland undrar jag, vad sjutton det kan vara för fel på folk. Varför dem kan vara så elaka och vilja förstöra för andra människor? Jag ser inte alls någon sport i det hela, men tydligen är det många människor som inte kan unna en annan människas lycka så dem går och stampar ner den lilla lycka människan byggt upp. Fruktansvärt tråkigt tycker jag!
Men tydligen är man en jävla till bra konkurrens då? Eller vad är det frågan om? Bah.

Idag ska jag på arbetsintervju, jag hoppas att det går bra. Jag ska försöka att inte bli allt för nervös. Ska snart sminka mig, eller sätta lite färg på mina ögonfransar. Sedan klä på mig och bege mig. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet, FÖR JAG TYCKER OM FÖRETAGET TROTTSALLT!

Veckans stora om och men är väl om man ska åka på country sm, jag gillar ju inte direkt musikgenre men det är ju liksom ett stort event här uppe under hösten. Vi får se, det är ju knappast gratis heller. :)

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0