tonight.

hm. jag vet inte vad jag ska hitta på, är alldeles för rastlös. jag ska gå ut och gå imorgon, inga undanflykter. även om jag ska få gå helt själv. på fredag ska jag åka med stephanie till mora, vi ska storhandla. Hoppas bara att jag får tag på min bankdosa innan dess. Sedan ska jag med Mammi på lördag, hon ska köpa möbler. & får jag tag på ett bord så ska jag köpa mig ett bord :)


Just idag känner jag mig ensammen. Vill ha filmkväll med nån mänsklig själ, men det finns ingen som har tid och lust.
Måste ju se den nya wallander filmen, jag ligger ju back. Det hinner ju komma ut en ny i oktober innan jag hunnit titta på filmen, menmen.



På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0