tonight. goodnight.

hm.

ska jag sammanfatta min upplevelse på experium, eller ska jag berätta hur det kändes att det gick för mig på intervjun? jag vet inte vad ni är mest intresserad över, men jag skriver om lite av bådeoch.
Själva experium var helt underbart vackert på dem ställena som var klart, båten som alfred varit med att göra var ju jättefin och målningarna, jag säger bara wow!
Min intervju däremot kunde gått bättre, den tog slut efter 15 min, och det ser jag som nått dåligt. Jag tror inte att jag kommer få detta jobb, så jag hoppas ju självklart på Skistarshop! Så vi får se vad som sker på tisdag.
Jag vill ju verkligen ha ett bra jobb med trevliga arbetskamrater!


aja.
allt kan inte gå superbra för mig jämt.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0