söndag

jag tror det är söndag, jag har missat dagarna och datumen redan. visst kan jag tjuvkika på datorn, men vem vill fuska? :)
det känns skit tråkigt att sitta ensam i en lägenhet, men det är så det kommer vara i fortsättningen, och det är väl bara att acceptera. jag kommer troligtvis ta lägenheten som ligger bara ca 500 meter ifrån hemmet (jag är dålig på avstånd men det är inte alls långt), den är inte super stor, inte alls som min dröm lägenhet nu. :( Men den är billig, allt ingår i priset och det är inte alls fel.
Jag ska ta ett kort på min gamla lägenhet innan jag flyttar, jag har ju varit lite dålig på det.. Haha.
Men jag ska verkligen försöka göra det.

Nu ska jag sätta på en tvättmaskin.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0