Om du lämnade mig nu.

En fruktansvär bra låt, dock så är det redan försent.
Men jag ska inte förstöra min lycka som jag bär på idag. Jag har fått tillbaka mitt gamla jobb och mina gamla kollegor. Jag trivdes så bra med dem så jag är lycklig som fan.
Så nu har jag boende och jobb, synd bara att inte kärleken kunde funkat likabra. Men ibland så får man nöja sig med sina uppgångar. :)

Detta inlägg blir bara flams och trams. men jag är så glad.
Dock fick jag inte ens extra jobba på Caravan i helgen som kommer, men då kan jag ju åka på marknad och country sm. :)

Kommentarer
Postat av: L

Va bra att du fick jobbet!

har du färgat ditt hår du?

jag vill sen en vanlig bild på dig då =)

xoxo L

2009-09-19 @ 14:13:45
URL: http://loifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0