Nyinflyttad.

Jag sitter hemma eller jag vet inte vad jag ska kalla hemma för att folk ska veta att jag är där jag än är. Jag är iallafall på gräddhyllan, mitt nya hem. Det jag hoppas att jag kommer få kalla mitt hem ett tag, så håll en tumme för mig..
Jag, mamma och Göran har flyttat hela dagen idag, så jag kan villigt erkänna att jag är superdupertrött.

Jag sitter och luskar i vad jag saknar i min lägenhet, tänkte göra en liten lista:


* Gardinstång till alla fyra fönster.
* Gardiner
* Duschdraperi
* Lite mer tallrikar
* Rullgardin, eller något liknande.
* m.m.m.m.m.

Jag glömde iallafall toapapper, tandborste och tandkräm (plus en hel del annat..) i brändan, så jag längtar tills jag kommer dit och kan borsta mina tänder.. Dock har min kära granne Emelie lånat ut en toarulle till mig, tacka gudarna för det!

Jag återkommer om en uppdatering och någon bild sedan när jag kommit in ordentligt..


Kommentarer
Postat av: Nicole

nästa månad :)

2009-09-20 @ 23:31:24
URL: http://nicolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0