My little trip to Rhodos and Ixia.

Nu har jag sett en annan del av Grekland, och det trivdes jag bra med.
Det var fin miljö, inte alls lika mycket skräp som på andra delar i landet.
Dock mer kackerlackor, fick t.o.m byta rum för jag hade sånna problem med dem.
Jag sov typ fyra timmar på två dagar, men jag fick tillslut byta rum och där fick man minsann sova gott. ;)

Denna bild är tagen kl 6 på morgonen när jag inte somnat på hela natten..


Jag                     Poolutsikt

Tjejerna                       Pappsen                         Lillasyster

Onsdag: Dålig sömn, hann inte med att göra så mycket eftersom vi kom när allt var stängt
Torsdag: Dålig sömn, drinkande både i poolbaren och vid sedan ett stort bra barhäng med farsan.
Fredag: Sömn, drinkande i poolbaren, kan väl villigt erkänna att det skedde de flesta dagarna. Dålig ursäkt men vattnet vad fan odrickbart :)
Lördag: Sömn.
Söndag: Dålig sömn
Måndag: Sov heeeeeeeela natten nästan.
Tisdag: Sov som en klubbad säl.
Onsdag: Likadär.

Min vecka har iallafall bestått av att sola, bada, dricka och umgås.
Vi träffade en hel mysig familj som vi hade skit trevligt med, speciellt sista dagen. Jag och en herre kastade i Lotta med kläderna på. Och såklart hamnade jag i med kläderna på + mina brillor. :) 2 gånger.. Men vi hade väldigt skoj..
En vecka som gärna hade fått varit två. Nästan alla utom vi skulle vara där i två veckor, det sög.




Byebye vänner. :)
Jag pallar inte skriva om allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0