Kväll.

Nu är det kväll och det finns absolut ingenting på tv. Det enda som finns på tv är kändisdjungeln och det kan ju ärligt säga att sög igår när jag tittade på det.
Så hur ska jag fördriva min tid? Jag har faktiskt ingen aning.
Att skriva flera miljoner blogginlägg gör nog ingen glad.



Jag har iallafall sysselsatt mig med att gå till bullans med mamma och marie, det var en trevlig liten tur. Har äntligen fått mitt icakort, så nu ska jag få lite mer uppsikt över vad maten egentligen kostar åt lilla mig, för jag är rädd att den kostar lite för mycket än vad den borde. Men vem vet, vi får se.

Nu ska jag försöka fördriva tiden med något annat.
Ha en fin kväll.
Kom gärna & hälsa på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0