Jag ska bara:

Den här Alfons Åberg syndromen verkar ha smittat hela världens män. Det är nog ett av de mest vanliga fraserna som kommer ur en mans mun. Jag sitter nu och väntar på vaktmästaren för Malungshem, han skulle bara på byggen. Så jag är fast i min lägenhet ett tag till, sedan måste jag åka och handla är jag rädd. Jag har dragit ut på det, men när resan till Mora blev inställd så får jag väl gå ner och köpa mig mat då, annars hungrar jag ihjäl :)

jag vet att även jag lovat att jag skulle ta bilder på min nya lägenhet, så jag får ju ta och använda denna fras; jag ska bara få till det bra först!
Men dem kommer, någongång här framöver.
Ni som inte kan vänta på bilder kan ju alltid ringa mig och bestämma ett möte? :D (Mina vänner alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0