hemma igen.

Nu är jag hemma ifrån min lilla trip till Falun, det är en fin stad men många fina gator, höm...
Vi hittade till intervjuplatsen nästan direkt, så det var skönt att kunna slappna av. Det gick väl bra. Fick svaret på dom där testerna jag gjorde. Lite roligt.
Men jag tror att det kommer lösa sig med alltihopa, jag hoppas verkligen det! (småler)


Jag har fått tag på ett svartbord med stolar, så jag är glad.
EM 3495:- + Jysk 1600:- Dock var det ju halva priset på stolarna nästa vecka, så jag kan inte köpa dem förrän då. Men det är tur att man frågar innan man bara handlar. :)
Nu fattas bara en annan färg på väggarna, sedan kanske jag finner nån inspiration över att göra något i hemmet.
Dock så önskar jag att jag vore rik. För jag behöver ju mer än matbord+stolar.. Tyvärr!!



Förresten, Vi såg avspärrningarna där Linda hittades, det är inget litet område som är avspärrat. Helt sjukt.
Hoppas dem löser det snart, så man kan släppa spekulationerna.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0