Godmorgon yxkast

Jag ligger här i sängen & jag är minst sagt sjukt trött. Det är något slags av arbetare utanför fönstret som pankar och slår så mycket dem kan. Så sova är inte att tänka på. Men man ska kanske inte klaga, jag sov ju iallafall inte bort hela dagen.

Dålig webcam bild. Men se vilka fina tänder jag fått av denna tandställning. Jag kan nästan varmt rekommendera den, visst det tar lång tid och kan göra väldigt ont (som det gör just nu). Men det finns ju ett ordspråk som säger: vill man vara fin får man lida pin. Och det är värt lidandet när man ser resultatet.
Jag längtar tills hösten är slut, för jag misstänker att det blir samma med denna tandställning också.
Jippi!



Och imorgon bitti går tåget ifrån Malung - Borlänge -Stockholm Arlanda. Vi ska starta ifrån Arlanda kl 17. Sen kommer vi till värmen runt 21 (svensktid) 22 grekisk. Så den dagen blir ju att bara däcka på hotellrummet.
Ni får ha en väldigt bra vecka i regnet!

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vad fin blogg du har :)

Besök gärna min blogg och kom med kritik(bra och dålig)

Ha en bra dag :)

2009-09-01 @ 14:10:33
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0