fläsk veckan tog verkligen sina spår.

jag sitter här och njuter av att känna sig slak i kroppen, man har en viss känsla när man tränat som gör att man blir avslappnad och kan njuta av något som man tidigare inte skulle ha njutit av lika bra. Jag kan inte förklara känslan jag har i kroppen bättre än så.
men jag kan ärligt säga att fläskveckan på rhodos har tagit sina spår på både hull och kondition/motion. de första minutrarna var värst, sedan blev det ju drygt från och till. Men det är alltid jobbigast att komma igång. Därför funkar friskis och svettis så bra på mig, för jag blir peppad av andra.
Om man har dålig diciplin på träning så bör man gå på friskis, iallafall prova innan man säger att man inte klarar av det. För att gå på gym är inte alls lika lätt.
Då kan man ju bara gå därifrån när det blir tråkigt. '

Så testa friskis mina vänner.. Gör det!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0