ett måste!!

Hm.
Jag måste satsa på att gå ner i vikt nu, jag ser ut som en padda på alla bilder ifrån rhodos. Tyvärr har jag flera liter läsk i kylskåpet, som jag lyckades ta med mig från rhodos, mitt barskåp fick jag med mig. :D haha. Förhoppningsvis så kommer någon som jag kan bjuda på lite läsk.
Om det inte skulle börja mörkna så skulle jag gå ut och gå en liten stund, men jag är ju lite mörkrädd så det verkar väl inte vara någon bra idé..
Men imorgon ska jag nog gå en liten sväng själv, sedan skulle jag och mammsen gå också.
Helst av allt skulle jag väl börja med friskis och svettis igen också, antingen så åker jag själv eller så väntar jag på att stephanie ska bli frisk så hon pallar motionera ..

Jag skulle behöva tips och råd på vad sjutton man ska äta till frukost om man ska låta bli kolhydrater??
Nått som är gott men går ganska fort.. Help me!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ägg och kalles randiga är asgott! :) Tar bara några minuter att fixa.

2009-09-14 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0