Vad vill du bli känd för?



Jag undrar ibland varför en människa vill bli känd, och hur den egentligen vill bli känd. Jag läser löpsedlarna på aftonbladet + expressen och ser att flickor som kissie som ligger etta på bloggportalen, en brud som förespråkar plastikoperationer. Jag tycker inte att hon ser riktigt naturlig ut, och i längden tror jag att det är det som vinner. Eller jag hoppas att killarna tänker lite mer än på perfektion. Jag har fått en bild publicerad i en tidning, en tidning som nästan 80.000 medlemmar får till sina hem. Och jag är riktigt stolt över mig själv, jag gick inte sängvägen för att få den bilden där. Utan att jobbade på stället, och eftersom det stod i mitt CV att jag gillade att fotografera, så blev det ett givet val att låta mig göra det. Och även om jag inte är känd för detta, så kan jag vara stolt över mig själv. Jag har inte sprutat in botox i mina läppar, och jag har inte något silikon i tuttarna.
Jag är naturlig, jag har några skavanker, men jag tänker inte lägga mig unden kniven för att nå perfektion, för jag tror nog inte att det finns något som heter det.
Tillbaka till detta med känd och hur man vill bli känd.
Att göra en bra sak är ju något jag hellre blir känd för än att posera naken i Playboy. Men det är tur att vi har olika värderingar i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0