tack.

jag får tacka alla medverkande för kvällen i lördags, den var mycket rolig. Det blev dans, sång och en hel del alkohol. Det var länge sen jag hade så roligt! Det måste bero på det trevliga människorna jag umgås med :)


Dock hade jag inte lyckats fånga Josse på något kort, så jag får väl skriva ett särskillt tack till henne :)
Det var dock lite fler jag missade att fota, men ni vet vilka ni är..

Det finns en människa som jag inte tänker ens försöka nämna vid namn, personen får ta åt sig om den vill. Jag ber om ursäkt, jag skäms. Så, Is it to late to apologize?

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack ska du ha! Längesedan det var så roligt med så jävla mycket drag på folket!

2009-10-27 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0