Min dag.

Idag när jag vaknade, kokade jag ägg, sedan gick jag över till emelie och vi åkte och hämtade den ena Hertz bilen, sedan levererade vi den uppe på statiol. Jag var tvungen att testa volvon, vad den orkade. Och den var inte alls lika pigg som min bil, men annars var den ungefär lika skön att köra. Lite svajjig bara.
Dagen fortsatte med en tekopp hos Emelie, med smak av persika. I love peach!
Sedan hjälpte vi Angelica in med sin extremt snygga soffa, åkte och hämtade paket och pantade på Ica.
Avslutade dagen med montering av min nya byrå och matlagning. En dag som rullat på. Det känns riktigt riktigt skönt.

Jag söker en Kaptens mössa som jag kan ha på mig till Halloween.. Vet någon nån??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0