Drömmar...

Inatt vaknade jag upp ur en dröm, kan tyvärr inte återberätta den. Men mitt hjärta bulltade hårt så det nästan gjorde ont, det hjälpte ju knappast att min jacka som hängde på kroken såg ut som en människa. Dock somnade jag om lika snabbt igen, men som liten hade jag inte somnat om förrän några disneyfilmer har rullat.
Nu har jag iallafall vaknat, och min nacka gör ont. Kanske för jag bara sov på tre kuddar inatt istället för fyra? :)


aja.
Idag trodde jag att jag skulle få pengar ifrån a-kassan. Men icke. Det blir väl nästa vecka. Och jag kan ju ärligt talat säga att jag ska aldrig göra om det misstaget! :) Tur jag har betalat alla räkningar förra veckan, så att jag inte sparade dem till denna vecka.. Då kanske det hade slutat illa..
Jag vet dock inte om jag kan festa så hårt i helgen, jag kanske ska vara nykter och ta hand om mina vänner ist : ) Ja, vi får se vad som sker.

Jag är iallafall lite fattigare än vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0