Promenad

Nu har jag varit på en promenad med min mp3, det kändes väldigt skönt. Känner mig både kall och varm i ansiktet, känns som jag kokar över. Ska snart hoppa in i duschen, men jag måste vänta en stund.. Annars blir det explotion i kroppen, och så sticker de.
Efter duschen ska jag börja lite smått med värdskapsutbildningen, som jag måste genomgå innan jag börjar jobba :) Jag har sett lite på det, det var jätteskoj att känna igen Mats o Mattias, det känns som man inte är helt off i Skistars historia heller. Skönt!
Jag har iallafall gjort ett memorispel, jag kunde ju svaren. Men mitt minne suger, alltså vart alla korten ligger osv. Men de gick väl hyfsat tror jag, jag är nöjd med min insatts. :)

Jaja.
Nu börjar jag tina upp...

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0