Isbiten.

Jag har satt upp julgardiner, julstjärna och "pyramider", försöker finna min inre julkänsla. men den ligger långt borta, kanske beror de på den bara marken som är blöt. eller kanske beror de på att jag inte tycker om att fira högtider själv. min greklandsresa känns långt borta justnu, känner mig allmänt opepp och deppig.. kan detta även vara vädrets fel? De är ju super mörkt exakt hela tiden.
jag som trodde att solterapin jag fick i grekland skulle hålla hela vintern, men den höll inte ens tills december har börjat, vilket misslyckat val jag gjorde, tio tusen åt skogen!


vilken flashback jag fick. jag minns när jag gav en kille jag tyckte var så oerhört fin en ros vid studenten, jag minns hur jag tog mod till mig att hänga den runt halsen. vad sött om det hände mig.. jag vill poängtera att jag inte tog studenten samtidigt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0