I drömmarnasvärld.

I drömmarnas värld:

" Ingen kommer tro mig att jag sitter här med Bingo och fikar "
Det var vad jag tänkte i min dröm, och de är väl klart ingen tror. Jag låg ju i sängen och snoozade hela natten, inte var jag i stockholm och absolut inte med Bingo och Katrin.

En annan dröm jag drömde inatt var att min lillasyster blev attackerad av en ren, så vi syskon fick rädda henne genom att skrika och springa emot den stackars renen. Och ja, det funkade ju faktiskt.


Det är alltid lika kul och vakna och undra vad det är för sjuka osannolika drömmar man drömmer. Det finns ju mer historia i min dröm från inatt. Men jag föredrar att inte beskriva den lika bokstavligt. Jag kan säga att jag skällde ut en person för vissa saker, och det var så skönt och lättande. Men inte ens denna gång var det mer än en dröm. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0