Hur blir det sen?

Jag sitter och funderar på hur det blir sedan när jag börjar jobba igen, kommer jag få en chock? Känns som jag flyter runt och degar och har inte direkt det stressigt. Jag behöver inte planera, jag tar dagarna som dem kommer. Men gud vad jag längtar tills jag börjar jobba! För jag gillar planering, helst minst en vecka i förväg. Nu är jag så himla slumpig.

Jag har iallafall köpt jackan jag föll för .. får mer än halva av mammi i julklapp, så det tackar jag för!! Då slipper jag frysa ihjäl i vinter. Hade ju tänkt vänta en stund med jacka, men vintern kom ju så himla plötsligt! Fattar inte vad som hände.

Hade en lunchdejt med min gamla kollega Emma och min kära granne Emelie, det var trevligt. Lunchdejten avslutades men det kom snabbt fler människor så som Josse, Joppe, Sara och Patte. Jag älskar att ha bymöte! Älskar att bo i Sälen.

Eftersom jag inte har någon karl att älska och vara förälskad i, så blir det ting jag förälskar mig i och älskar. Sorry för det, men så är det!

I´m just Lindie (pop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0