Halva dagen har gått.

Tittar ut mot fjället ifrån mitt köksfönster, inser att det faktiskt inte alls är så mycket snö kvar även där. Vad är det här ? Är det inte meningen att det ska bli vinter nu ? På riktigt? Det är ju knappt en månad kvar tills tomten knackar på dörren och önskar oss alla en riktigt god jul. Nu tror kanske inte jag på tomten, men ni förstår ju vart jag vill komma..
Jag fastnar i mina depplåtar på mp3, de kan nog bero på att hela min mp3 är fylld av deprimerade låtar. Måste nog försöka byta ut dem låtarna emot lite gladare musik.
Men samtidigt, varför kan inte de dystra låtarna få vara kvar? De är ju en del av mitt liv trottsallt.

Har frågat mig gång på gång varför vänner ljuger för varandra, är det inte lättare att säga sanningen, så slipper man bli ledsen och besviken på att få höra sanningen på annat håll. Jag är lite besviken, men jag orkar inte gräva ner mig i det. Jag ruskar på mig och skiter fullständigt i det.



Kommentarer
Postat av: Josse

Ja Linda, det är bra! Skit i de som ljuger, det är inte några sådana man ska umgås med. Var kall! ibland får man vara kall.

2009-11-26 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0