Genomtänkta blogginlägg.

Jag tänker inte så mycket över mina inlägg. Jag skriver vad som finns i mitt huvud, ibland finns det ingenting. Då blir det antingen inget inlägg eller så blir de några få ord. För att visa för er som inte ser mig varje dag, att jag lever.

Borde man inte följa den här oskrivna lagen? Behandla som du själv vill bli behandlad? Jag försöker följa den så gott det går, men det är ju ibland man inser att man gjort ett stort misstag. Men i stora drag försöker jag göra det. Synd bara att väldigt få gör de.. Eller så gör dem de. Men jag misstänker att dem gör misstag och inte inser dem lika ofta som jag gör. Ja, jag vet inte. Det känns ibland lite meningslöst iaf.

Jag har en fundering på hur jag ska göra.. Jag vill ju ha en tatuering på andra benet, men jag vet inte om jag ska tatuera Kim, eller om jag ska göra döskallen som jag velat göra i två år.. Tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0