Fullspäckad dag.

Min dag började med att bli väckt av en Göran som hostar högre än högt, när han väl blir förkyld så hostar han ihjäl sig, inte bra alls. Jag klädde iaf på mig kläderna och pyste sakta men ganska osäkert till familjen Nilssons hem, där väntade en underbar frukost med levande ljus och annan ätbar mat, inte för man kan äta ljus tänker ni. Men ni förstår hur jag menar.
Avrundade den trivsamma frukosten vid runt 11.30 tiden, med att åka och hjälpa min kära vän Stephanie med en sak jag inte direkt kan skriva på nätet ifall hennes pojkvän råkar hamna på min blogg. Men så. Tänk inget snuskigt, tänk julklapp. Okej ? :)
Höll iaf henne sällskap när hon åt en trivsam lunch som hon lagat undertiden vi pysslade med annat.

Och nu kan vi ju hoppa några timmar, för att skriva om att man sitter på Bullans är som att säga att man sover varje natt, för de sker nästan varje dag. Inte för man alltid fikar, men det är ju vårat ställe i Sälen, en mötesplats helt enkelt.
Iallafall jag hamnade hos Tobias i Transtrand, där vi allihopa lagade ihop en god thaigryta, helt underbart gott. Lite farligt med god stark mat, äter mig alldeles för tok på mätt. Men helt underbart. Vi toppade maten med ett gäng sånger/spelande på ps3,

Och nu sitter jag här och klockan är 00.09, så. Det har varit en trivsam dag utan datorn, uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0