...

Vilken sjukkväll! :)

Jag sitter här och dricker cola och tänker på gårdagen, herregud så jävla freakad.

Vi hade en "mys" förfest här, som slutade i dans dans dans till massor av bra musik (tex. håkan ;) Vi hälsade på mina nya grannar, och fick även med dem på förfesten.. Sedan drog vi upp på högis, där det var en kilometer lång kö (nu överdrev jag för att det skulle låta rockare än de var, men kö var de) Jag blev nästan ihjäl klämd av ett packe killar som tyckte de där med att trängas i kön var roligt. Men jag lever iallafall. Inne på högis var det ungefär lika lång kö i garderoben, dem hade nog lite att göra igår misstänker jag. Dansgolvet var fyllt med glas så det var ganska halt under klackarna.. Träffade massor med människor, men det var så jävla svårt att prata med folk och det kan jag säga hörs på min röst också, jag är skapligt irriterad i halsen. Jag skulle köpa 1 cider igår, men det visade sig vara nån himla vip grej, visste väl inte jag heller. Dock började dem pussa på min hand och ja, inte vet jag. Jag pinnade snabbt där ifrån. Dagen rullade på alldeles för fort, klockan blev snabbt två och jag åkte hem och la mig :)
Men den var sjuk. Kan inte återberätta hälften ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0