Visdomstand.

Jag har så fruktansvärt ont i vänstersida käke, jag tror det kommer en visdomstand, och min panik råder. Hur fan ska jag få plats med fyra visdomständer, när jag dragit ur tre tänder för att tänderna ska få plats? Nej, jag vet inte hur det ska gå till.
Det gör skit ont!
Jag har tagit den interligenta värktabletten, kanske är den smart nog att få bort min värk på rätt sida, men antagligen inte.

Jag tycker det är sååå jävla skönt att det är fredag idag, dock var jag här redan vid halv åtta idag, jag fattar inte vad jag gjorde på jobbet så tidigt, men jag hade fruktansvärt tråkigt hemma. :)

Vad ska man hitta på i helgen då?
Inte en blekaste, får återkomma med det.

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0