Uppvaktad.

Åh, när jag kom på jobbet idag så låg det en lapp som det stod Grattis Linda 20år, med en strut med mumsig choklad, plus en lapp där det stod Grattis världens bästa tjej, jag älskar dig" .. Första lappen var ifrån Marie och andra ifrån Mamma. Det gjorde min dag, man glömde nästan bort att plånboken var borta..
Sedan öppnade man upp malungsbladet och där har mamma skrivit Grattis Linda Antonsson. :) Jag gillar uppvaktning.
Fick även en present ifrån Ulf och Paulina, tack och bock!
Har fått massor av gratulationer ifrån nästan alla på jobbet, det är man inte van.
Plus massa sms med grattis
Tack allihopa!
Jag är glad idag!
Det var en bättre födelsedag än många andra gånger.

Har ätit ute idag med Paulina; Kjällan och Daniel. De åt fish and chips, och jag åt thaikycklig, mums!
Jag köpte ju nya skor igår, med 8 cms klack, var lite nervös upp för backen, men det gick bra.

Ja, nu får vi hoppas att min plånbok är hemma, annars gråter jag!
Och jag vill ju inte att detta ska få förstöra min dag!
Grattis igen till min kära bror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0