support, stöd, vad som helst.

Jag känner mig kluven, jag vill inte att gubben ska vinna men samtidigt så orkar jag inte gå på tårna för att slippa bli anfallen med aggretion var och varannan dag. Jag har hittat en underbart stor tvåa i Transtrand som jag är sugen på, men den är det inte tillträde på förrän 1 maj, det är ju lite sent kan jag tycka. Plus att den nästan är på 5000kr, och jag blir arbetslös i april månad. Jag har ju satsat på att få jobba, men man vet ju aldrig. Bara för att jag vill betyder ju inte att jag kommer få jobb.
Men men.
Jag är osäker.
Sedan har jag ringt till en person som äger lägenheterna i Transtrand på Östrasidan, men han hade ingen ledig lägenhet förtillfället. Men skulle ringa mig om det blev något ledigt.
I wish.
Sedan skulle det bli en ledig tvåa på gräddhyllan men där vill jag inte bo. Jag vill ha ett kök, inte en jävla kokvrå.

Jag får se om han kommer och skäller på mig på torsdag. Då dör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0