Studenten



Jag är glad över att jag aldrig mer ska behöva ta studenten, men visst hade jag skoj!
men jag skulle aldrig mer kunna sätta mig vid skolbänken igen. Jag tror jag fortfarande är lite för skoltrött för att se mig själv vid skolbänken. Men kanske om tio år? Då kanske jag är jättesugen på det, vad vet jag?
Men justnu vill jag bara jobba och tjäna pengar! Men det finns väl inget jobb justnu, men jag söker och söker. Men vad kan jag göra mer än det jag är utbildad till? Inget :)
Eller jag vill inte torka bajs på pensionärer, inte heller på små ungar. Så vårdjobbet är ingen grej för mig.
Men ja, jag är stolt över min pojkvän som tänker sätta sig vid skolbänken 5 år till, det hade jag aldrig pallat! Aldrig någonsin! Men har man framtidsdrömmar så tror jag det går bra..
Men ja, jag älskar verkligen Alfred!
Men vi får se vad som händer i framtiden, men jag tror på oss.
Men om jag inte flyttar ner med honom, så kommer det bli svårt. Svårare än vad det är idag. Men jag vill verkligen leva med honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0