Onsdag..

Jag tycker denna vecka har gått fort, imorgon är det liksom torsdag, och då innebör det att det snart är fredag, åh gud vad jag längtar. ska bli skönt att få vara ledig..Dock vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen, antagligen blir det samma gamla vanliga, sitta hemma och glo på tv. Det är skönt, men ganska tråkigt liv att läsa om kan jag tro.
Jag och Paulie ska gå på Män som hatar kvinnor, den 25 mars, jag längtar! Dock kostar biobesöket 100kr, men det är ju värt det när man går med en kompis.. Men våran bio här uppe är ingen höjdare. Men jag hoppas filmen är bra.

Jag kan poängtera att jag älskar när det är ljust ute när jag vaknar, och när det är ljust när jag kommer hem. Jag är inte alls lika trött som jag brukar vara, det känns härligt. Dock skulle jag vilja ha lite mer sol och värme.. Men den verkar ju inte vilja komma hit. Det har ju snöat hela natten igår, och ganska mycket på dagen idag. Så jag börjar bli fruktansvärt less på dessa små flingor som dimper ner var och varannan kvart. Men det finns ju vissa idioter (läs:människor) som älskar den där snön. Jag är inte en av dem.
Så, kan solen, värmen och flipflopsen komma fram?


Nå. Ni får ha det bra. För det ska jag försöka göra, trotts min förkylning :)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag gillar inte heller snön Linda.. nu får det räcka :P

2009-03-12 @ 07:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0