Onsdag...

Nu är vi redan inne på mitten av denna arbetsvecka, och det var som jag befarade, denna veckan springer iväg lika fort som alla andra. Jag sökte jobb i Malung igår, systembolaget. Det tog mig ungefär en timma, det var endast webbansökningar som gällde och det var inte att bara göra, det var hundra moment. Skit tråkigt!
Det var nästan så jag gav upp mitt i processen, men jag fortsatte kämpa mig igenom den.
Vissa moment var svårare att svara på än andra, tex när kan du börja jobba, när vill du sluta? Om jag aldrig vill sluta jobba då? Ja, det kunde man inte välja. :)

I helgen, vad ska man hitta på då? Inte en jävla aning! Jag orkar inte ha några planer justnu, det blir aldrig som man hoppas och tänker. :)
Ja, nu ska jag sluta.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0