Ofokuserad

Mys

Idag är jag fruktansvärt ofokuserad, jag vet inte vad det är med mig. jag känner mig inte närvarande, men jag sitter här.
jag hoppas att jag blir mer fokuserad när jag går på friskis, annars blir det inge bra.
Jag är inte alls förkyld längre, så jag var bara borta en vecka ifrån träningen, så det känns ju skönt. Jag tycker det är trevligt att träna nu mera, jag ska försöka gå ut och gå lite sen till sommaren.

Har ni något tips på sommar jobb?
Jag skulle väldigt gärna ha ett sommarjobb,eller helst av allt ett fast jobb, men det kryllar det ju inte av direkt.

Mitt liv känns så klyvet, jag vill bo med alfred, men jag vet inte hur villig jag är att flytta med honom till västerås, men måste jag så måste jag. men jag får ångest! jag har ju ett hus kanske. gah!
Skulle ni kunna flytta på er för er kärleksskull?
Ja, jag vet inte. Jag mår illa av bara tanken på att jag måste bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0