Ungar.

Jadu, ungar kan vara bra elaka ibland. De kan slänga ur sig den mest ärligaste kommentaren de kan komma på, ett riktigt slag under bältet. Det är synd att man inte lär sig att tänka sig för innan man bara kastar ur sig vad man ´tycker och tänker som barn. De små "söta oskyldiga" barnen kan ju faktiskt såra de stora "elaka" vuxna också, men dem har nog inte kommit i det tänktet ännu, tyvärr.

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt.

Men helgen var inte den bästa direkt.
Mitt huvud är lite knepigt, känner mig titt som tätt snurrig i huvudet, och lite smått illamående. Bajs på det!

Ja, jag ska trottsallt mitt huvud träna, för jag tycker det är så jävla skoj!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0