Knepig mage.

Jag vet inte vad det är med min mage, men igår hade jag ont i den hela dagen, både i äggstockar och magknip i själva magen.. På träningen blev jag alldeles blev och jag kände mig alldeles snurrig. Idag så mådde jag bra, tills klockan slog fyra, då blev jag alldeles varm och snurrig och fruktansvärt illamående igen. Jag vet inte vad det är.. Sen var jag super illamående, tills halv sju, sen kunde jag äta mat som vanligt, och den mat jag ätit har jag än så länge fått behålla. Jag vet inte vad det är med min kropp. Är det kroppens sätt att säga stopp? Eller vad är det som sker med mig?

Det är skönt att det snart är fredag iallafall..
Vi får se hur det slutar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0