Irene Huss

Idag är det tisdag, vilket innebär att jag måste köpa aftonbladet och en dvd film. Jag måste utöka min dvdsamling. Jag ska köpa Grey´s Anatomy boxen när jag får råd. Dock tycker jag inte alls om att låna ut mina filmer, för det tar sådan tid innan man får tillbaka dem, eller så får man aldrig tillbaka dem. När jag köpt alla filmer jag inte har av Irene Huss så ska jag ha ett maraton. Det blir ju några timmar iallafall. :)

Jag tror jag har löst iallafall fredagen den 27:e, då ska jag ha myskväll med mammsen, hon är också själv. Så då blir det lite mamma-dotter-tid.
På onsdag den 25 ska jag på bio med Paulina, då blir det fläsk dag. Vi ska först gå på MCdonalds, sedan blir det 2 ½ timmes fläskande på bion. Jag längtar dit faktiskt. Skönt att hitta på något med en kompis.. Visst vi tränar ihop varje vecka, men man hinner liksom inte prata så mycket på passet, man är ju så fokuserad på att träna.. :)
Dock kan man ju inte direkt snacka så mycket på bion heller. :)
Äsch, ni fattar..

Nej, nu ska jag nog kolla på mina kassarapporter.. BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! Så less på det, det är alltid något fel.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0