Imorgon..

Imorgon är det första april, och då ska man tydligen luras, jag trodde det var fult att lura folk. Men detta är kanske enda dagen som det är okej att luras, vad vet jag. Jag har inget sug på att lura någon, vi får väl se om jag blir lurad eller om jag slipper..
Sedan kan man börja räkna ned till min arbetslöshet, imorgon är det 19 dagar kvar tills jag blir arbetslös och får leva värre än dem som lever i fängelset, kanske inte rikigt, men jag är orolig för det.

Troligtvis måste jag flytta hem igen, för att jag inte har råd att bo kvar, det är inte dyrt att bo i torgås, men de blir ju massa små kostnader, mer bensin och sådant skit.
Ja, vi får se..

12 dagar totalt ska jag jobba i april månad, fan jag får ångest och ont i magen när jag tänker på det.
Jag söker jobb och jobb och jobb.
Jag har sökt jobb till outletshopen i Transtrand, men det fick jag svar ifrån att jag inte fick, så det sög ju riktigt! det hade varit alldeles perfekt.


Nåväl, på återseende mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0