Hemsida.

Jag har planer på att starta en egen hemsida, med egen blogg och bildgalleri, där jag kan lägga upp bilder på saker jag tagit kort på, och annat smått och gott.
Så vi får se när detta sker, snarast hoppas jag.. Men det kanske rinner ut ur sanden, men jag hoppas inte det.

Hur har helgen varit?
Den har varit som vanligt, lugn. Jag och Alfred åt fisk i lördags, så jävla gott det är med riktigt fångad fisk... Mums! Sedan tittade vi på melodifestivalen som alla andra svensson familjer, jag tyckte inte rätt låt vann, men den kan nog gå hem i moskva, det tror jag säket. Med tanke på att hon skulle sjunga på ryska.
Nu idag har vi lekt i snön, jag försökte kasta alfred i snön, men det var jag som flög som en liten vante. Vi skrattade och hade skoj iallafall..
Sedan åkte han till Borlänge, och kommer att vara borta ifrån mig ännu en vecka, blä för det.
Fick besök av Tärry och hennes pojkvän Erik, dem kom med pizza och pajer ifrån Felix. Happy! Dock tror jag att jag fick fel påse, för jag fick köttfärs eller om det är taco. Men jag ska höra med henne imorgon. Hon är ju nämnligen vår praktikant. :)

Men min förkylning har iallafall gått och blivit bättre, så det är jätteskönt. Det var nog bara några bakterier som inte kom så långt på mitt underbara immunförsvar, eller något sådant.
Så imorgon ska jag nog ta och träna igen, beroende på om Paulie är frisk eller inte, annars får jag åka dit själv.. Det går ju det också.

Jag tror även att jag bestämt mig nu, jag ska tatuera mig. Fyfan, jag är jättenervös. Men jag vill fortfarande ha den som jag velat ha i ett halv år nu, så jag hinner nog inte ändra mig .. eller ångra mig! Nu ska jag bara hitta något bra typsnitt så kanske jag skriver LLindie brevid... Vi får se.

Så. nu skulle jag behöva hjälp.
Ska jag döpa min hemsideadress till Lindie.se eller något annat? Vad skulle ni komma ihåg lätt??

Ha en bra dag!
Imorgon börjar ännu en jobb vecka..
Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0