.....

Jag vet inte riktigt hur och vad jag känner, känner mig snurrig i bollen tack vare min yrsel, det är mycket känslor i min kropp för tillfället. Inget jag riktigt kan sätta finger på,inte heller kanske vill uttrycka mig i här.

Mina hemsideplaner krossades igår, pga många anledningar. Det var fruktansvärt surt, för jag såg verkligen fram emot det. Men i ett annat liv kanske, men människor som lyssnar & vill hjälpa till.

Idag är Kattis hemma med sjukt barn, så vi får se hur det går med att sluta tidigare imorgon. Vi ska nämnligen ha Åres växel hela eftermiddagen imorgon. Och i värsta fall så måste vi åka raka vägen till bion om jag slutar kl 17. Dock har jag inte hunnit köpa något godis, och idag lär inte min mamma ha tid att vänta på mig på ICA, hon ska nämnligen på någon föreläsning på olnispa klockan sex idag. Ja, vi får väl se.

Jag spekulerar lite i hur filmen kommer vara imorgon, jag tror den kommer vara djup och lite tung. Men jag hoppas ju på att den är bra, men det vet man ju inte förrän man sett den. Det visar sig skulle jag tro. :)

Nu ska jag gå på toaletten och sedan ska jag hämta mer vatten och frukt.
Ta hand om er.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0