Åhj.

Jag vet att jag skrev att jag skrev att jag inte skulle skriva om min hals ont.. Men ja. Jag är så jävla slak. Inatt har jag vaknat typ tusen gånger av att jag hostar, och så dricker jag och det resulterar i att  jag måste upp på toaletten..
Så dagen idag har varit fruktansvärd. Hostar hela tiden.
Jag får se hur jag mår imorgon, har inte direkt råd att vara sjuk justnu.. men vi får väl se.

Jag har iallafall ansträngt mig och diskat, så lite nytta har jag gjort här hemma. Men nu sitter jag med en pappersbit i näsan och känner mig lagom vacker. Men så är det när jag är sjukling.

Nej, idag har jag ingenting att skriva om helt uppenbarligen..
Jag är ledsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0