Snabb sammanfattning..

jag ska skriva en snabb sammanfattning över den senaste veckan och denna dag, som är min första på det nya jobbet. För er som inte vet det så fick jag jobbet på Caravan i Tandådalen.
Förra veckan var jag i Borlänge och jobbade lite som kallskänk, slitigt men mycket roligt!
I helgen så satt jag och Alfred i solen och njöt, vilket inte min kära granne gillade så speciellt mycket, kan skriva mer om det senare..
Och idag var min första dag på caravan, de var en lugn dag. Jag och en tjej som heter Emma fick sitta och sätta upp schema alldeles själva, så det känns jättebra.
Än så länge är jag supernöjd, hon var väldigt lätt att prata med, så det tycker jag var skönt.


Jag kanske skriver lite mer när jag kommer hem, ska säga hej till mamma, sen ska jag åka hem till mitt.
ha en bra dag.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0