Linda

Idag är det min namnsdag, inte så mycket att hänga i julgranen, men det är alltid något.
Jag jobbar hela den här helgen, men nästa helg är faktiskt första lediga helgen sen jag började på Caravan.
Vi ska troligtvis åka till Uppsala och träffa Alfreds mormor!

Igår var det iallafall Midsommarafton, jag och Algot käkade laxrulle till lunch och pizza till middag, vi såg även på fotboll.. Italienare är duktiga på att fejka smärtor, tillslut var det inte ens kul att titta.. Svenskarna behövde knappt peta på dem och dem gjorde volter och slog sig jättehårt. Suck!
Sedan tog jag iallafall en tripp till Malung, eller nej.. Jag skjutsade min storebror till Äppelbo rättare sagt! :)

Grattis iaf alla som heter Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på namnsdagen! =)

2009-06-20 @ 11:45:56
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0