Har jag berättat?

Har jag berättat att några av mina bilder som jag tar i sommar kommer hamna i en camping tidning? Jag ska ut och ta lite kort idag hade jag tänkt, får se om det blir några bra! Jag har ju tills den 26/7 på mig, den 27/7 ska dem skickas in.

Jag, Sara och Stephanie var till Mora i tisdags, vi köpte alla ett par assköna byxor! Jag har dem på mig nu.. :)
Jag hade det väldigt trevligt, lite skratt, lite shopping. :)

I helgen kanske Alfred inte skulle komma hem, lite besviken är jag medtanke på att jag är LEDIG i helgen!!! Plus att kommer han inte hem, så får jag inte träffa honom förrän nästa fredag v27. Och då jobbar jag ju, såklart.
Men men.
Jag ska antingen följa med mamma och Göran till Öje, om dem åker när jag slutat jobbet.. Eller så ska jag hitta på något med Stephanie! :) Vi får se vart planerna hamnar i slutändan..

Ni har väl inte missat att solen är framme? Passa på att njuta bäst ni kan!
Jag ska gå ut när jag stängt receptionen igen. :) Då blir det fotosession!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0