Gummiboll.

Jag vet att jag är lite som en gummiboll, men jag tycker nog att bägaren har runnit över nu. Att anklaga mig för att tjäla ved, och ringa till den som äger veden och säga det.. Det var droppen! På fredag flyttar vi till lägenheten jag var och kollade på förr, jag skiter i om det bara blir 6 månader. Jag pallar inte bo hos honom något mer. Eller egentligen bor jag inte hos honom, jag bor bara på samma gård i ett eget hus. Det var ju mer skönt att bo hemma än att bo ensam, vilket inte riktigt är rätt.
Alfred tar ju studenten på fredag, så jag kan ju inte flytta in direkt på fredag, men om jag åker hem tidigt på lördagen så kan jag flytta lite av grejerna då.
Dock är det inte speciellt mycket att flytta, jag äger ju endast tvn, soffan, soffbordet, de opackade möblerna och sängen.
Sen är det små grejer. Så det är ju väldigt skönt!

Min första dag var lugn, men det var samtidigt myckjet att ta in. Som jag skrev i tidigare inlägg, jag trivdes verkligen med min kollega, hon var väldigt trevlig och lätt att prata med. Så det känns jättebra.


På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0