Flyttning och sova i gästrummet.

Jag har ju flyttat lite små saker och kläder, men idag ska jag flytta MIN säng och soffan.. Jag ska snart gå upp och äta lite frukost, det som jag har här. En brödskiva och lite messmör. :)
Sov i gästrummet inatt i Sälen, eftersom att min säng inte är på plats än. Gästsängen ägs av Skistar.

Studenten igår var inte alls rolig, då tycker jag faktiskt att Malung har roligare student. Och jag tror det faktiskt var ganska många som höll med mig. Dagen blev ju inte roligare av att det var svinkallt :) Min student var asvarm och Alfreds svinkall! Vilka kontraster.
Men som vi sa, eller de var Amanda som sa. "Det är Alfreds dag i dag"... Huvudsaken han har roligt, men det gjorde ju inget om dom hade lagt upp själva studenten roligare. Det dom gör i Borlänge på studenten, gjorde vi i nian. :)

Jaja, hursomhaver.
Jag bor numera i Norra Brändan..

Min flytt detta år.
Från Södra Brändan - Hammarsbyn
Från Hammarsbyn - Norra Brändan.
och kanske blir det ... Västerås också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0