......

Vad ska man säga?


Idag är nog första dagen som jag sitter i receptionen helt själv, det känns väldigt bra. Dock flyter inte timmarna på lika fort som tidigare, jag har varit och kollat in handikapptoaletten, bytt soppåse. Vi har ju nämligen gäster på campingen, plus att det ska komma en herre nu idag. Imorgon jobbar Emma med mig, så då skulle vi nog få en bättre genomgång över hur de städar på denna camping. Jag vet ju hur man städar, men inte hur dem gör.

Regnet bara öser ner, har ingen lust alls att göra något ute. Det räckte med den lilla biten till CC-torget. Jag och Emma har fått en uppgift nu över sommaren. Vi ska vara med och skriva lite i en artikel, även så ska jag ta lite kort till artikeln. Det tycker jag känns väldigt skoj! Jag hoppas att vädret blir bra och att vi kan få något bra kort på området.

Angående lönen så har jag ingenting att klaga på, jag är supernöjd. Och arbetskamraterna är supergulliga! Det blir en väldigt mysig och familjär stämning i gruppen när vi är så få.

Troligtvis... Om jag orkar! Så ska jag baka ikväll..


Efter jobbet igår så handlade jag allt som skulle behövas för kvällen, gasade iväg till Lima för att hämta våran fritös som vi köpt. Häller i oljan som jag köpte på Ica, då räcker den inte ens upp till "Min" strecket. Surt. Då fick vi byta meny till lördagens middag. Men det gjorde väl inte jättemycket, men detta innebär ju att jag måste på Ica idag igen. Jag hade ingen som helst lust med det!


Eftersom att vi inte har några kanaler mer än 1,2,4,6.. så har jag missat Grey´s Anatomy och Desperata hemmafruar. Jag är lite bitter över det, men hade hoppats på att få se på det imorgon, men just nu ser det väldigt mörkt ut.



Nästa vecka ska jag skriva på kontrakt på lägenheten....


Ni får ha en bra helg, själv jobbar jag hela denna helg och nästa.. Men det är bara att bita i det äpplet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0