Torsdag.

Torsdag.


Idag är det torsdag, och det betyder att det bara är en dag kvar av denna veckas arbete. Kan dock inte se fram emot imorgon lika mycket som jag gör annars. Alfred kommer inte hem, han ska till Sthlm och titta på sin lillasyster som ska spela live. Jag hoppas det går bra! Så på fredag har jag egentligen ingen aning om vad jag ska göra, det blir väl det gamla vanliga. Sitta hemma och chilla.

Denna vecka har jag börjat hårt med träning igen, efter alla förkylningar och uppehåll.

Måndagar: Step-up (Bräda)

Tisdagar: Ett riktigt hårt Karin pass

Torsdagar: SATS!

Men denna onsdag var jag ute och gick med mammsen och Nalle. Så helgerna är tillför att vila och äta god mat.

Men till denna dag, och nutid.

Jag hade tänkt att jag skulle prata med min arbetsledare idag om jag kunde få 96 i timmen ist för 83, får ju ändå löneförhöjning i mars, så fråga kan man ju alltid göra. Inte sant?

Men det går väl som alltid, dåligt. Hon har inte haft tid än så länge, och jag skickade upp ett mail imorse vid åtta.

Jag ska ta upp det också att vissa av mina vänner tjänar 20kr mer än mig och har samma utbildning och jobbar med samma jobb..

Jag nöjer med mig om jag kunde få löneförhöjningen nu istället för i Mars.

Igår fick jag även veta att jag får en dag till att jobba innan jag blir arbetslös, så det var ju skitbra! Jumer jag får desto bättre.


Jag hoppas jag får prata med henne idag, för jag vill inte gå och dra ut på det heller!


/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0