The House





Jag tänker åka dit imorgon och städar ur gammal skit som mormor lämnat där. Det kan ju inte skada att åka dit och städa ihop lite. Jag åt min semla idag, den kostade mig sjuka 24,5 helt jävla sinnesjuk! Den var knappast värd det, och tjejen i kassan brydde sig mer om sin kompis än om mig, dom babblade på hur bakis dem var osv.. Bra .. Hejja.
Sen sitter Transtrands falskaste tjej inne på caféet och tittar, viskar, skrattar, tittar, eller glor är väl rätt ord. Jag vet att hon inte gillar mig, och jag gillar inte henne. Men jag beter mig inte som en fjortis. Jag ignorerar personen ifråga istället. Man ska inte bete sig som hon gör. Menmen, palla.
Jag blev bara på så fruktansvärt dåligt humör, och att semlan kostade 24 kr gjorde inte saken bättre.

Jag tänker köpa mig en Sony Ericsson C905 Tender Rose när jag har råd,  jag vill verkligen ha den. :)

Klockan nio kommer min kusin och ska sova över här, bara sova i princip sedan åker hon, men vi hinner ju träffas iallafall, en stund.

Ha det fint.
Puss påer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0