Mår ju inte direkt bra.

Hej på er.


Jag börjar knåpa på mitt inlägg redan nu 14.48, så kanske jag orkar publicera det när jag kommer hem i alla fall.

När jag andas in så svider det i näsan, ibland undrar jag vad det är jag sprutar upp i näsan.

Jävlar vad äckligt det smakar också.


Äntligen har mina grejer ifrån Hm kommit, dem har jag bara väntat på sen den 30:e..

Får hoppas att kjolen jag beställde passar, men det kan jag nästan garantera att den inte gör.

Jag har ju inte blivit smalare direkt.

Plus att jag skulle ju börja träna igen denna vecka, men då åkte jag på förkylning, en redig en.

Jag är alldeles röd på näsan, det svider..

Blev kallad för Rudolf med röda mulen idag, haha. Marit är för rolig ibland.

Men åter till vikt och storlek.

Jag tycker jag är rund, men vissa tycker jag är smal. Men om man lyssnar på en jag inte vill säga namnet på, så är jag nog tjock.

För det finns inte det minsta fett på människan, och hon säger att hon ser ut att vara i andra månaden.

Jag då, fjärde kanske?

Fan alltså.

Min självbild och förtroende skakades ännu en gång.

Och jag kan tänka mig att dem som är större än mig känner sig på samma sätt som jag kände mig just då.


Jag trivs inte med att vara tjock. Och absolut inte fet.

Vem gör det?

Jadu, det finns ju faktiskt vissa. Och det tycker jag är bra.

För man ska ju faktiskt vara stolt över sig själv, och sin kropp.

Det krävs att man jobbar på självkänslan.

Jag ska försöka säga att jag duger som jag är.

Jag har ju lyckats behålla samma kille i tre år, så helt dum är man kanske inte? Kanske tycker han om mig trottsallt överflödigt bukfett? Jag hoppas på det!

Jag blir avundsjuk på alla som är lika gamla som mig, som har fittade kroppar och ser bra ut, kul för er. J


Jag kanske lägger till mer sedan när jag kommer hem, kanske inte.

Vi får se.

Ha det bäst.

Kramar Linda-marie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0