Hello..

Jag tycker det är intressant att hur bloggens statistik går upp och ner, ena dagen är den uppe i toppen andra dagen lite lägre ner.

Det kanske beror på att när jag skriver ner mina negativa åsikter så ringer folk runt och ber dem läsa och bli förbannade men när jag däremot skriver något fint om någon person, läser personen i fråga det då? Antagligen inte! För då får man inget sms med olika sorters reaktioner, eller en kommentar på bloggen. Så då kanske det kvittar hur kärleksfull man än försöker vara så bryr sig ingen. But life is life.

Jag tror jag ska fira min födelsedag i Borlänge detta år, jag har ju ändå ingen släkt kvar som kan komma över på tårta eller så. Och jag ska ändå till tandläkaren dagen efter fredagen, så då passar jag på att åka dit.

I så fall åker jag den helgen till Falun och går in på Gina Tricot, för det har jag förtjänat! = )

Jag tycker dock att jag och min lillasyster (och kanske min storebror) kan få ha ett släktkalas för pappas sida för en gångs skull, jag kan inte ens minnas när vi hade det senast. Lillasyster fyller ju år den 2 februari och jag och bror fyller år den 5 Mars.

Men det märks väl hur det blir, antagligen inte.


Har jag berättat om att jag blivit moster?

Min storasyster Anna fick i fredags den 23:e en liten dotter vid namn Alice. Jag tycker Alice är ett mycket vackert namn och jag är fruktansvärt lycklig över att syster fick barn, det var på tiden. Tänk att nio månader gick så fort, det känns som jag nyss fick veta det.


I fredags var jag ju till Mora, hade jag vetat att min syster födde samma dag hade jag köpt några fina bäbiskläder, men nu visste jag ingenting. Jag skulle ju få veta hur mycket jag hade kvar på tandställningen och vad den skulle kosta, men han var sjuk så jag fick inget direkt svar. Han hade skrivit en liten oförstålig lapp där summan var på något med 3000kr och det var mindre än vad jag trodde, så jag hoppas ju för allt i livet att det inte är mer. För det är ju inte mer än vad en Soffa på Jysk kostar. I Hope!


Nu i helgen tänkte jag åka till mormors hus och städa upp lite, vad än min älskade mammi säger.


Jaja, ha det bra!

// Linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar och bockar :)

2009-01-28 @ 17:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0