HejåHå.

Ja, jag sitter på jobbet, pustar ut, äntligen börjar jag se botten på den här enorma högen som bara fylls på varje gång jag tittar bort. Men nu börjar jag bli klar, nu väntar jag bara tills imorgon då min arbetsledare ska få hjälpa mig med några frågetecken.
Jag var tvungen att rinag en människa på jobbet idag och be honom om en sak, men han var bara otrevlig så det var inte så skoj.

Jag har iallafall lämnat av Alfred vid busshållsplatsen kl 7.35.
Han kommer hem igen på fredag, stackarn.
Ikväll ska jag klippa mig och färga håret. Jag hoppas att det blir fint, vet dock inte hur jag ska ha det. Ingela kanske vet? :)

Tog bara en halv timmes lunch idag,måste jobba in lite timmar så det inte gör något att jag ska åka till Malung och besikta min bil.

Jag hoppas Pappsen fixar ett bilbatteri i malung åt mig så jag kan komma och hämta det på fredag, och då jävlar blir det KINA MAT!!

Jag har även ett problem, jag har två par byxor som jag får på mig, som jag ÄGER ska jag väl säga (tajta jeans), mina favoriter börjar bli slitna mellan benen, och de svarta cheap monday sitter ltie tajt.. :) Jag behöver med andra ord byxor.. Så den 23:e när jag ska till Mora tar jag nog ledigt hela dagen och engnar mig åt jeans shopping, dock måste någon följa med mig så jag vet att byxorna sitter bra,.. Någon?

Nu ska jag gå på toaletten och kissa, :)

/ Lindie

Kommentarer
Postat av: emma

jag skulle kanske kunna följa med om jag inte har nått annat för mig :)

2009-01-09 @ 17:53:18
URL: http://emmaffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0